Beko WMB 81441 LAM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko WMB 81441 LAM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Tammy 02-09-2020

Wmb 81441 lam beko wasmachine

Geschreven voor: Beko WMB 81441 LAM

Ik raad niemand dit machine aan. In het begin is het een prima apparaat, maar al snel gaat deze gebreken vertonen. Enige plus puntje is dat hij zelf makkelijk te maken is. Vaak is bij mij het probleem geweest tot nu toe dat de draadjes onder het machine los schieten. Hierdoor krijg je een storing . De draadjes zijn met enig inzicht makkelijk weer te monteren, maar moet niet kunnen. Ook heb ik al een storing gehad waarbij ik dacht dit wordt een nieuwe, maar dan door een losse klap te geven hij het ineens weer doet. Nu is het probleem weer dat de deur niet open gaat, want het veertje is lam. Ik heb het geluk dat ik het deurtje wel open heb gekregen en ik vrij handig ben. Ik kan dit wellicht voor 7 euro repareren mits ik het onderdeel kan vinden, maar daarvoor moet ik nog op pad. Op internet nog niet gevonden. Iemand die niet handig is zou voor alles een monteur moeten laten komen van minimaal 120 euro per keer. Dat is nu al opgeteld 5x 120 euro. koop je gewoon een goede nieuwe voor.

Ludovica 27-07-2019

Nog duur maar gaat nog geen 6 jaar mee

Geschreven voor: Beko WMB 81441 LAM

Ik koos dit product ivm de prijs. Ik had echter gehoopt dat de wasmachine iets langer mee zou gaan. Ik heb hem 5,5 jaar en de deur ging kapot. Dan denk je dat een deur vervangen eenvoudig is, maar niet dus. De deur eruit schroeven ging prima maar bij het terugplaatsen hoorden we metaal vallen in de machine. Wat bleek, het gedeelte dat aan de binnenkant zit waar je de deur in moet schroeven zat kennelijk los en was naar beneden gevallen. Weg schroefdraad. Ik had zelf het risico genomen om een goedkopere machine te kopen maar ga nooit meer voor een goedkoop merk. Goedkoop is duurkoop, zo zie je maar weer. Ik ga weer voor een gerenomeerd merk als Siemens, Bosch, AEG of Miele.

am02 26-11-2013
Geschreven voor: Beko WMB 81441 LAM

Nog steeds zeer tevreden en hij draait heel wat wasjes bij ons.
Hebben hem nu ruim 2 jaar. De prijs kwaliteitverhouding is prima vinden wij.

am02 10-02-2013
Geschreven voor: Beko WMB 81441 LAM

Wij hebben deze machine nu ruim een jaar. Aangeschaft nadat we een dure AEG hadden, die na 2,5 jaar stuk was (de lagers). AEG service nul komma nul. Onze conclusie geen dure machine meer. Bij wehkamp tijdens een actie de BEKO met 5 jaar garantie gekocht. (430 incl. alles)
De beko draait bij ons 10 tot 15 keer per week en zijn er zeer tevreden over. Zie review van Johny, dit geldt voor ons ook.

Johnno123 27-11-2013

Hier, na ca 1,5 jaar intensief gebruik nog steeds super tevreden, al draait de machine hier ca 7 keer per week. Wel 1 keer een monteur van de importeur hier geweest ivm lekkage. Op de hoogte van het slot bleek het rubbermanchet een scheurtje te hebben, volgens de monteur door foute montage. Het manchet is vervangen. Ondanks negatieve berichten over de handelswijze van de importeur is onze ervaring juist een positieve. Vriendelijke monteur en deskundig.

Johnno123 25-05-2012
Geschreven voor: Beko WMB 81441 LAM

Tsja, een Beko?? Wel eens iets van gehoord maar verder geen ervaringen met dit merk. Wel veel van gelezen op het Internet en veel positieve reacties vanuit vele landen. Machine is erg stil, dat valt ons wel op. Hij doet alles heel erg rustig, een beetje van pompidompidom, niet dat hij traag is, dat is iets heel wat anders. Zeker het centrifugeren gaat heel erg mooi, komt traploos op toeren, geen geslinger of gebonk.
Onze vorige, een (Miele, en die gaan ook stuk) deed alles toch een stuk horkeriger. Tijdens de installatie eens van beneden af in de machine gekeken maar het ziet er allemaal even netjes uit. Ook de stevigheid van de deur en de scharnieren, nee, het valt ons zeer zeker niet tegen maar we moeten maar afwachten wat hij op langere termijn gaat doen. Wel 5 jaar garantie!!
Bediening gaat super simpel, lekker groot display, grote ruime deur om te laden.
We lazen wel dat de ingestelde temperatuur wel een wilt afwijken van de werkelijke, tijdens een paar wassen maar een meetprobe in het spoelwater gehouden of tegen het glas in de deur maar 40 graden is echt 40 graden, 60 graden is echt 60 graden.
Kookwas, die moet nog maar ook die zal wel goed gaan.
Over kookwas gesproken, 2 maal per maand draait hij hier, houdt de machine lekker schoon en fris en wij gebruiken gewoon poeder, dat raden de echte wasmachinespecialisten/ reparateurs altijd aan, voorkomt stinkende machines.

Yvie123 26-08-2012

En hoe zijn de bevindingen met deze BEKO nu?

Johnno123 27-08-2012

Antwoord op Yvie123,

Nog steeds heel enthousiast, machine draait toch zeker 7 keer per week en ook de kookwas gaat zoals het hoort en dat houdt je machine lekker schoon moet je maar denken, bacteriegroei is het grootst op lagere temperaturen, zo rond de 35 a 40 graden (lichaamstemperatuur) en met de kookwas kook je gewoon 'stuk'. Ik hoor mijn echtgenote niet klagen, dekbedden gaan ook heel makkelijk in/ uit en dat komt natuurlijk door die grote deur.
Nog geen seconde spijt gehad van deze aankoop.

bonobo11 04-01-2013

Beste johnno123 bedankt voor de info heb zelf de zelfde BEKO WMB 81441 LAM besteld,echter kon ik nog geen Review over dit type kunnen vinden wel die van anderen type BEKO machines en die waren allen zeer positief Ik heb de machine gekocht bij Mediamarkt en betaalde daar 460 uero voor (daar bij was ook instaleren en het weg halen van de oude machine bij) in mi dels heb ik gezien dat ik bij anderen winkels goedkoper had kunnen kopen maar gedane zaken nemen geen keer; ik dank je voor jou info Groet Daniel.